GAUDÍ Y EL CONDE GÜELL, EL ARTISTA Y EL MECENAS, AL PALAU GÜELL

A càrrec de Carmen Güell Malet, rebesneta del comte de Güell i autora del llibre Gaudí y el conde de Güell, el artista y el mecenas i del seu fill Diego Carbó Güell.

Aquesta tardor els Amics dels Museus de Catalunya presentarem al Palau Güell de Barcelona el llibre Gaudí y el conde de Güell, el artista y el mecenas, que ha escrit la seva rebesneta Carmen Güell Malet. A partir dels records i la documentació conservada per la família, Carmen Güell descriu la relació personal i professional entre Eusebi Güell i Bacigalupi i Antoni Gaudí i Cornet, així com la influència que van exercir tots dos a la Barcelona de la seva època.

Nota: Al final de la conferència es tindrà l’oportunitat d’adquirir exemplars del llibre.

Preu: Socis: gratuït
Activitat exclusiva per als socis d'Amics dels Museus de Catalunya