ELS MUSEUS EN L’ERA POST-COVID. AMB CONXA RODÀ

Dimecres, 26 de maig de 2021

Aquesta és una activitat  que Amics dels Museus de Catalunya oferim gratuïtament per a tothom amb motiu de la Setmana Internacional dels Museus. Cal fer reserva!

A càrrec de Conxa Rodà, co-directora del Postgrau d'EStratègia Digital UOC Museu Nacional d'Art de Catalunya

És un temps d’incertesa, de complexitat, de resiliència, i els museus tenen moltes incògnites obertes en molts fronts. A més de l’impacte econòmic, l’abans i el després de la COVID-19 als museus es percebrà de manera notable en quatre aspectes: continguts, usuaris, comunicació digital i organització. La visita presencial, com les relacions personals directes, són una experiència amb un valor únic, però en el context en què ens trobem, gràcies a la tecnologia digital els museus han pogut seguir estant connectats amb els públics. No és arriscat pronosticar que l’acceleració de la digitalització a partir d’ara serà un dels molts canvis que s’estan produint i que deixarà pòsit. Els museus hauran de seguir un procés de millora contínua, d’experimentació i d’innovació per tal de proveir experiències de qualitat, contextuals, participatives, inspiradores.

ACTIVITAT VIRTUAL (A TRAVÉS PLATAFORMA ZOOM)
COM FUNCIONA?
  1. Compra l'activitat virtual
  2. El mateix dia de la conferència rebràs un correu amb l'enllaç de la connexió i instruccions
  3. Conecta't a l'activitat amb l'ordinador, tablet o mòbil i ja podràs gaudir d'aquesta experiència cultural des de casa
PREU: gratuïta per a tothom!