ROLANDO VILLAZÓN EN EL 7È FESTIVAL DELS JARDINS DE PEDRALBES

Rolando Villazón és reconegut internacionalment com un dels principals tenors lírics de la nostra era, sent aclamat per les seves magistrals interpretacions en teatres com el Metropolitan Opera House de Nova York, l’Òpera Nacional de París, el Royal Opera House Covent Garden o el Teatre del l ‘Òpera de Roma, entre d’altres. A l’edat d’onze anys va ingressar al Centre de Capacitació Artística Espais, on va estudiar música, interpretació, dansa contemporània i ballet. Anys més tard ho faria al Conservatori Nacional de Música de Mèxic, per continuar la seva preparació vocal. La seva consagració com a tenor li va arribar a l’agost de 2005, en el paper d’Alfredo a La Traviata, durant el Festival de Salzburg. Entre les distincions més importants que ha rebut, destaca el nomenament com Chevalier de l’Ordre donis Arts et donis Lettres, atorgat pel govern de França. La intensa carrera de Rolando Villazón s’ha nodrit d’un talent artístic extraordinari, que es manifesta, també, en els seus dots per al dibuix i la literatura. Aquest any, a part de la gira que té programada per Munic, París, Dortmund, Düsseldorf, Zuric, Dresden, Berlin, Aix-en-Provence, Bamberg, Hamburg, Buenos Aires i Colòmbia, s’ha proposat també actuar com a Director Artístic del Festival Mozartwoche, a Salzburg. Al festival dels Jardins de Pedralbes interpretarà obres de Verdi així com un recull de peces franceses i napolitanes i duets de Sarsuela i de Broadway.

Reservades 50 localitats. Tribuna central
Les entrades es podran recollir a la secretaria d’Amics dels Museus de Catalunya a partir del divendres 7 de juny
Hi ha servei de càtering al recinte (servei no inclòs amb l'entrada)

Jardins del Palau Reial de Pedralbes