• Nou Conveni amb CINESA !!

Els nostres socis gaudiran de tarifes especials per a la programació de "Temporada clàssica d'òpera i dansa en cinema 2016-2017" presentant el carnet de soci als cinemes Cinesa

• Descomptes a l'Auditori per als socis d'Amics dels Museus de Catalunya

Com cada trimestre els socis d'Amics dels Museus de Catalunya gaudeixen d'un 20% de descompte en alguns concerts de la programació de l'Auditori de Barcelona

Vull més informació
  • Avançament viatges 2018

Ja podeu consultar la llista de viatges que tenim previstos per l'any vinent

Viatges 2018
  • Activitats tardor 2017

Ja estan obertes les inscripcions per a les activitats d'aquesta tardor 2017

L'EMÍLIA-ROMANYA. BOLONYA, RAVENNA I FERRARA

La regió de l’Emília-Romanya, a la gran plana que dibuixa el riu Po al nord d’Itàlia, és un autèntic diamant en brut. Amics dels Museus de Catalunya els convida a conèixer tres de les principals ciutats de la bella plana padana: Bolonya, Ravenna i Ferrara. A la capital de la regió descobrirem les grans joies artístiques que s’amaguen als palaus i esglésies d’una ciutat amable i tranquil·la. Ens meravellarem davant dels impressionants mosaics que es conserven als antics edificis bizantins de Ravenna. I retornarem a l’època prodigiosa del Renaixement passejant pels carrers i palaus de Ferrara, una petita joia filla del mecenatge dels Este, una de les grans famílies nobiliàries d’Itàlia.

Si no ets soci dels Amics dels Museus de Catalunya i vols consultar el PDF de l'itinerari complet d'aquest viatge, l'has de sol·licitar.

Ja sóc soci. Consultar itinerari
No sóc soci. Sol·licitar itinerari
Em vull fer soci

• Dates:
    • Del 24 al 28 d'octubre 2017
  • Preus:
    • Socis: 1.995€
    • No Socis: 2.195€
    • Suplement habitació doble d'us indivudal: 560€
  • Paga i Senyal: 1.000€ data límit de pagament: 27 de juliol de 2017
  • 2n Pagament: 28 de setembre de 2017
  • Assegurança de cancel·lació opcional: 50€ data límit de pagament: 27 de juliol de 2017.

(IMPORTANT: En el moment de contractar l'assegurança de cancel·lació cal demanar a la Secretaria d'AMC les condicions de la pòlissa contractada).
    Consultar condicions de la pòlissa a contractar

• Reunió informativa: 28 de setembre de 2017. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
  • Nota Informativa:

L'itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l'acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d'anul·lar el viatge si no s'arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se'ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotogra es que l'acompanyant d'AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotogra ades ho indiquin a l'acompanyant d'AMC. Tràmits de visat Condicions classe business

INCLOU

Vols de la companyia Ryanair i Vueling, classe turista. Estada 4 nits a l’Hotel Majestic 5* a Bolonya en règim de dormir i esmorzar bufet. 4 dinars i un dinar tipus pica pica l’últim dia (inclou aigua i cafè). Servei de maleters a l’hotel. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Entrades i visites guiades indicades a l’itinerari. Auriculars per les visites. Assegurança d’assistència en viatge. Trasllats amb autocar privat. Dossier informatiu.

NO INCLOU

Sopars. Begudes que no siguin ni aigua ni cafè als dinars. Extres personals. Cap visita que no estigui descrita a l’itinerari.

ORIGEN DESTÍ DATA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA BOLONYA 24 OCT 09.05 H 10.50 H