• Nou Conveni amb CINESA !!

Els nostres socis gaudiran de tarifes especials per a la programació de "Temporada clàssica d'òpera i dansa en cinema 2016-2017" presentant el carnet de soci als cinemes Cinesa

• Descomptes a l'Auditori per als socis d'Amics dels Museus de Catalunya

Com cada trimestre els socis d'Amics dels Museus de Catalunya gaudeixen d'un 20% de descompte en alguns concerts de la programació de l'Auditori de Barcelona

Vull més informació
  • Avançament viatges 2018

Ja podeu consultar la llista de viatges que tenim previstos per l'any vinent

Viatges 2018
  • Activitats tardor 2017

A partir de l'1 de setembre ja es podran fer reserves per a les activitats que hem organitzat per a la propera tardor!

L'IRAN. EL GRAN IMPERI PERSA. SHIRAZ, YAZD, ISFAHAN, TEHERAN...

L’Iran és un país singular i ple de contrastos que no deixa indiferents els visitants. Bressol d’antigues cultures i civilitzacions, el seu territori conserva impressionants testimonis dels grans imperis que s’hi han establert al llarg dels segles. A través d’aquest viatge, els Amics dels Museus de Catalunya podran descobrir i visitar els principals monuments d’arreu del país, bona part dels quals han estat designats Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. Recorrerem les ruïnes monumentals d’antigues ciutats que s’alcen enmig del desert, observarem els màgics reflexos de les cúpules de les mesquites, recobertes de rajoles multicolors, i passejarem pels jardins exuberants on reposaven i es refrescaven els antics monarques. També tindrem temps de caminar pels basars i carrers de les principals ciutats, i així copsar els colors i les olors que formen part de la vida quotidiana dels habitants d’aquesta terra extraordinària.

Si no ets soci dels Amics dels Museus de Catalunya i vols consultar el PDF de l'itinerari complet d'aquest viatge, l'has de sol·licitar.

Ja sóc soci. Consultar itinerari
No sóc soci. Sol·licitar itinerari
Em vull fer soci

• Dates:
    • Del 04 al 15 d'octubre 2017
  • Preus:
    • Socis: 3.450€
    • No Socis: 3.650€
    • Suplement habitació doble d'us indivudal: 795€
  • Paga i Senyal: 2.000€ data límit de pagament: 05 de maig de 2017
  • 2n Pagament: 14 de juliol de 2017
  • Assegurança de cancel·lació opcional: 130€ data límit de pagament: 05 de maig de 2017.

(IMPORTANT: En el moment de contractar l'assegurança de cancel·lació cal demanar a la Secretaria d'AMC les condicions de la pòlissa contractada).
    Consultar condicions de la pòlissa a contractar

• Reunió informativa: 14 de setembre de 2017. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
  • Nota Informativa:

L'itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l'acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d'anul·lar el viatge si no s'arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se'ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotogra es que l'acompanyant d'AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotogra ades ho indiquin a l'acompanyant d'AMC. Tràmits de visat Condicions classe business

INCLOU

Vols de la companyia Turquish Airlines, classe turista. Estades als hotels seguint itinerari: 3 nits a Shiraz en hotel de 5*, 2 nits a Yazd en hotel de 4*, 3 nits a Isfahan en hotel de 5* i 3 nits a Teheran en hotel de 5*. Servei de maleters als hotels. Esmorzars bufet a l’hotel. Dinars en ruta (aigua, cafè i te inclosos). Sopar de l’últim dia. Guia de parla castellana. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Entrades, visites guiades i activitats indicades a l’itinerari. Auriculars per les visites. Assegurança d’assistència en viatge. Trasllats amb autocar.

NO INCLOU

Sopars, excepte el de l’últim dia. Preu del visat. Extres personals (minibar, bugaderia, telèfon, etc...). Cap visita que no estigui descrita a l’itinerari.