Vietnam i Cambodja. Les joies del sud-est asiàtic, Hanoi, Ha Long, Hue An, Angkor

DEL DIVENDRES 23 DE FEBRER AL DIJOUS 8 DE MARÇ DE 2018

Tothom que ha tingut el privilegi de veure sortir el sol sobre la badia de Ha Long o a la vora dels temples d’Angkor guarden aquest record en la memòria com un tresor. Amics dels Museus de Catalunya els ofereix un viatge molt especial al Vietnam i a Cambodja on podran viure aquestes i altres experiències úniques tot visitant algunes de les joies artístiques i paisatgístiques més admirades d’Àsia. Passejarem pels carrers bulliciosos de les principals ciutats del país, on s’alcen grans pagodes i antigues tombes monumentals, descobrirem temples mil·lenaris extraordinaris enmig de la selva i recorrerem autèntics paisatges de somni que no hem vist ni veurem mai a Europa. Al mateix temps, descobrirem el passat històric de la zona i conviurem amb els seus habitants, compartint àpats, comprant als mercats i participant en les seves activitats tradicionals.

Per a més informació i per fer la reserva contacteu amb la secretaria d'Amics dels Museus al 93 301 43 79 o bé a través del correu electrònic amics@amicsdelsmuseus.org

INCLOU: Vols de la companyia Singapore, classe turista anada i tornada. Vols domèstics de la companyia Vietnam Airlines, classe turista: Hanoi-Hue i Da Nang-Siem Reap. Estada als hotels: 3 nits a Hanoi Sofitel Legend Metropole 5*, 1 nit a bord Badia Ha Long en vaixell privat, 2 nits a Hue La Residence Hotel & Spa 5*, 2 nits a Hoi An Anantara Hoi An Resort 5*, 3 nits a Siem Reap Anantara Angkor Resort 5*. Mitja pensió durant tot el viatge (excepte el primer i l’últim dia) i 2 sopars (la primera i la última nit). Als àpats s’inclou aigua i cafè o te. Servei de maleters a tots els hotels. Desplaçaments amb autocar i embarcacions en privat. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Visites guiades indicades a l’itinerari. Auriculars per les visites. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu.

NO INCLOU: Dinar del primer i de l’últim dia. Sopars, excepte el primer i l’últim. Begudes que no siguin ni aigua ni cafè/te en els àpats inclosos. Extres personals (minibar, bugaderia, telèfon, etc...). Cap visita que no estigui descrita a l’itinerari.
Dijous 18 de gener de 2018. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
DOCUMENTACIÓ: Passaport amb vigència de 6 mesos. Fotografia de tamany carnet (Cambodja), que caldrà dur-la
al viatge. En el moment de fer la paga i senyal caldrà facilitar un escàner o fotocòpia del passaport.

SUPLEMENT DE BUSINESS: Cal sol·licitar-ho en el moment de la inscripció i serà sempre sota petició i en ordre de
sol·licitud.

L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Amics del Museus de Catalunya amb el suport tècnic d’Atlàntida Viatges
ORIGENDESTÍVOLSDATASORTIDAARRIBADA