Torino. La perla amagada del Piemont

DEL DILLUNS 12 AL DIVENDRES 16 DE MARÇ DE 2018

Envoltada de muntanyes i als peus d’alguns dels cims més majestuosos dels Alps, la regió del Piemont és una de les joies més desconegudes d’Itàlia. Aquesta àmplia vall alpina, dominada pel riu Po, va ser una de les possessions més apreciades de la família Savoia, una de les dinasties més prestigioses d’Europa, que va omplir els seus paisatges harmoniosos de grans palaus dignes de les millors cases reials. Amics dels Museus de Catalunya els convida a conèixer els principals museus i monuments de Torí, la històrica capital dels Savoia, una de les ciutats més belles i elegants d’Europa. També visitarem les majestuoses residències sabaudes i recorrerem la regió per descobrir alguns dels seus principals tresors, com Saluzo, Staffarda o la Sacra de San Michele. I encara tindrem temps per degustar alguns dels productes més preuats de la gastronomia piemontesa, com els cèlebres vins de Barolo.

Per a més informació i per fer la reserva contacteu amb la secretaria d'Amics dels Museus al 93 301 43 79 o bé a través del correu electrònic amics@amicsdelsmuseus.org

INCLOU: Vols de la companyia Vueling, classe turista. Estada 4 nits a l’Hotel Townhouse 70**** a Torí en règim de dormir i esmorzar bufet. Servei de maleters a l’hotel. 4 dinars en restaurants locals (aigua i cafè inclosos). Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Visites guiades indicades a l’itinerari. Auriculars en les visites. Assegurança d’assistència en viatge. Trasllats amb autocar privat. Dossier informatiu.

NO INCLOU: Sopars. Begudes que no siguin ni aigua ni cafès als dinars. Extres personals i qualsevol servei no indicat a l’itinerari.Léxico familiar, Natalia Ginzburg

L’itinerari està subjecte a canvis per millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret de treure l’acompanyant dels Amics dels Museus de Catalunya o d’anul·lar el viatge si no s’arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se’ls obsequiarà amb un àlbum de record amb les fotografies que l’acompanyant d’AMC farà durant el viatge. Preguem que les persones que no vulguin ser fotografiades ho indiquin a l’acompanyant d’AMC.
Amics del Museus de Catalunya amb el suport tècnic de Viatges Eurovacances
Dijous 15 de febrer de 2018. 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99.
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA TORÍ VY6514 12 MARÇ 19.35H 21.05H