• Nou Conveni amb CINESA !!

Els nostres socis gaudiran de tarifes especials per a la programació de "Temporada clàssica d'òpera i dansa en cinema 2016-2017" presentant el carnet de soci als cinemes Cinesa

• Descomptes a l'Auditori per als socis d'Amics dels Museus de Catalunya

Com cada trimestre els socis d'Amics dels Museus de Catalunya gaudeixen d'un 20% de descompte en alguns concerts de la programació de l'Auditori de Barcelona

Vull més informació
  • Avançament viatges 2018

Ja podeu consultar la llista de viatges que tenim previstos per l'any vinent

Viatges 2018
  • Activitats tardor 2017

Ja estan obertes les inscripcions per a les activitats d'aquesta tardor 2017

DOCUMENTAL DEL TRIMESTRE: LEONARDO. DES DE LA NATIONAL GALLERY DE LONDRES

Un notable esdeveniment va tenir lloc a la National Gallery de Londres quan la col·lecció més gran de pintures supervivents de Leonardo es va reunir en una exposició única: Leonardo da Vinci: pintor al Tribunal de Milà (9 de novembre de 2011 - 5 de febrer de 2012). El documental de l’exposició va ser produït per Phil Grabsky amb la participació de luxe de l’historiador de l’art Tim Marlow. Captant l’emoció d’una ocasió extraordinària, la pel·lícula ofereix una fascinant exploració de les grans obres de Leonardo. Tim Marlow explica la seva visió personal de les obres cabdals de Leonardo da Vinci i comparteix opinió i experiències amb reconeguts comissaris, restauradors i altres convidats especials, com l’actriu Fiona Shaw, l’actor Michael Craig-Martin i la ballarina Deborah Bull. Leonardo és reconegut com un dels millors pintors i escultors de tots els temps i la mateixa encarnació de l’esperit del Renaixement. Aquesta pel·lícula explica la trajectòria vital i professional d’aquest visionari artista i inventor que va viure els últims anys de la seva vida al Château du Clos Lucé, a França.

Any: 2017

Durada: 81 minuts