• Nou Conveni amb CINESA !!

Els nostres socis gaudiran de tarifes especials per a la programació de "Temporada clàssica d'òpera i dansa en cinema 2016-2017" presentant el carnet de soci als cinemes Cinesa

• Descomptes a l'Auditori per als socis d'Amics dels Museus de Catalunya

Com cada trimestre els socis d'Amics dels Museus de Catalunya gaudeixen d'un 20% de descompte en alguns concerts de la programació de l'Auditori de Barcelona

Vull més informació
  • Avançament viatges 2018

Ja podeu consultar la llista de viatges que tenim previstos per l'any vinent

Viatges 2018
  • Activitats tardor 2017

Ja estan obertes les inscripcions per a les activitats d'aquesta tardor 2017

Activitats

ACTE: LES DONES TAMBÉ SEUEN. MOBLES I ESPAIS FEMENINS DELS SEGLES XVI I XVII. MONESTIR DE PEDRALBES

A càrrec de Mònica Piera, comissària de l’exposició.

El monestir de Pedralbes acull una exposició que té com a protagonistes les dones i la seva relació amb el mobiliari i altres objectes selectes d’ús quotidià. Aquestes peces ens permeten configurar l’imaginari femení i remarcar el paper de la dona en l’època moderna. El discurs es desenvolupa a l’entorn d’un eix central: la cadira, un moble que segons la seva forma i alçada indicava el lloc que ocupava cadascú en la societat. Entre les 200 obres exposades, cal mencionar de manera especial un oli de Francisco de Zurbarán, peces de pintura catalana del segle XVI i una selecció de joies i objectes d’orfebreria renaixentistes i barrocs. A part d’obres pròpies del monestir que fins ara no havien estat mostrades al públic, l’exposició compta amb altres peces procedents de museus i col·leccions privades. Un dels àmbits de la mostra està ubicat en una cel·la del monestir d’estil renaixentista i cúpula cassetonada que fins ara no estava oberta a les visites.

Després de la conferència, podrem fer un recorregut lliure per les diferents seccions de l’exposició.

Es imprescindible fer reserva

• Dates i hores: