• Nou Conveni amb CINESA !!

Els nostres socis gaudiran de tarifes especials per a la programació de "Temporada clàssica d'òpera i dansa en cinema 2016-2017" presentant el carnet de soci als cinemes Cinesa

• Descomptes a l'Auditori per als socis d'Amics dels Museus de Catalunya

Com cada trimestre els socis d'Amics dels Museus de Catalunya gaudeixen d'un 20% de descompte en alguns concerts de la programació de l'Auditori de Barcelona

Vull més informació
  • Avançament viatges 2018

Ja podeu consultar la llista de viatges que tenim previstos per l'any vinent

Viatges 2018
  • Activitats tardor 2017

Ja estan obertes les inscripcions per a les activitats d'aquesta tardor 2017

DOCUMENTAL DEL TRIMESTRE: VINCENT VAN GOGH. UNA NOVA MIRADA

La mort de Vincent van Gogh encara no ha estat esclarida. Alguns autors asseguren que va morir a causa d’un tret al pit voluntari, d’altres diuen que va ser un impacte accidental. Aquest documental es submergeix a les sales i magatzems del Museu Van Gogh d’Amsterdam, que ha reestructurat completament la seva col·lecció, per tal d’abordar la veritable història de l’artista. La pel·lícula ha estat realitzada amb la col·laboració de conservadors i historiadors del Museu Van Gogh, que, juntament amb altres artistes i familiars del pintor, expliquen i interpreten les seves obres mestres. Gràcies a la correspondència que es conserva s’ha pogut reconstruir part de la seva vida, des dels seus inicis professionals als Països Baixos i Anglaterra fins a la seva mort a Auvers-sur-Oise, a França.

Any: 2016

Durada: 90 minuts