• Nou Conveni amb CINESA !!

Els nostres socis gaudiran de tarifes especials per a la programació de "Temporada clàssica d'òpera i dansa en cinema 2016-2017" presentant el carnet de soci als cinemes Cinesa

• Descomptes a l'Auditori per als socis d'Amics dels Museus de Catalunya

Com cada trimestre els socis d'Amics dels Museus de Catalunya gaudeixen d'un 20% de descompte en alguns concerts de la programació de l'Auditori de Barcelona

Vull més informació
  • Avançament viatges 2018

Ja podeu consultar la llista de viatges que tenim previstos per l'any vinent

Viatges 2018
  • Activitats tardor 2017

Ja estan obertes les inscripcions per a les activitats d'aquesta tardor 2017

ACTE: CONVERSES SOBRE VIDEOART. LOOP, AMB LLUCIÀ HOMS

A càrrec de Llucià Homs, consultor cultural, comissari d’exposicions, art advisor, ex director de Promoció dels Sectors Culturals a l’Institut de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona i actual director de La Virreina Centre de la Imatge.

La història del Videoart és relativament curta, però a la nostra ciutat aquest gènere ha jugat des dels seus inicis un paper molt important. El projecte LOOP, que acull una fira professional, un festival disseminat per més de 100 espais de Barcelona i unes conferències especialitzades, neix el 2003 i situa la nostra ciutat com a epicentre mundial d’aquesta disciplina durant les dues setmanes en les que aquest esdeveniment es desenvolupa cada any a la primavera. La conferència versarà sobre la petita història del projecte i l’evolució que ha patit al llarg de tots aquests anys, paral·lelament a la validació del vídeo per part dels museus i del propi mercat a través dels nous col·leccionistes.

• Dates i hores:
    • Dimecres, 24 de maig de 2017